بالفيديو: أجرأ 4 أسئلة من إيناس الدغيدي لضيوف "شيخ الحارة"

محمد السعيد | 24 أيار 2020 | 10:00

عرضت المخرجة إيناس الدغيدي مجموعة من أصعب الأسئلة التي وجهتها لبعض ضيوفها خلال الموسم الرابع من برنامج "شيخ الحارة والجريئة".

فقد وجّهت سؤالاً جريئاً للفنان صبري فواز "لما خالد صالح مات قلت يا دنيا تأخرت علينا كنتي استني شويه؟" هل صبري فواز خايف يموت في سن صغيرة؟ ليردّ: "مش مسألة خايف أموت ولكن بيصعب عليّ فكرة أننا نعيش عمر نجاهد ونحفر في الصخر ونأخذ أدوار صغيرة عشان نوصل للشهرة وأول ما نوصل نمشي من الحياة".

السؤال الثاني للمطرب الشعبي عبدالباسط حمودة وهو: إيه رأيك في انتقاد حلمي بكر لمطربي المهرجانات؟ ليردّ بصراحة: "حلمي بكر صريح والوحش وحش والحلو حلو ودي متزعلش حد ومش بيعجبوا الحال المايل وانتقدني أنا شخصياً وتقبلت منه".

فيما وجهت سؤالاً صادماً لعبير صبري: "ليه كل الفيديوات المكتوبة لعبير صبري على اليوتيوب مكتوب عليها مقاطع ساخنة؟ لتردّ متفاجئة: "أقل مقطع ليا من أي مسلسل فيه من 3 إلى 5 ملايين مشاهدة وتفتح متلقيش حاجة، معرفش ليه الناس بتعمل كده".

والسؤال الأجرأ كان من نصيب النجم الكبير هشام سليم، فقالت إيناس الدغيدي له: هل بنتك نور عندها خلل هرموني؟ ليردّ بخجل: بنتي نور بقت إبني نور وإزاي دي بتاعت ربنا وهي بتعمل تحويل الآن".



إظهار التعليقات

يلفت موقع النهار الإلكتروني إلى أنّه ليس مسؤولًا عن التعليقات التي ترده ويأمل من القرّاء الكرام الحفاظ على احترام الأصول واللياقات في التعبير.