الراقصة سما المصري تستعدّ لتقديم برنامج أدعية رمضانيّة!

جورج حداد | 8 نيسان 2019 | 17:20

تستعدّ الفنّانة الاستعراضية المصرية سما المصري لتقديم سلسلة من الأدعية الإسلامية خلال شهر رمضان المبارك، حيث نشرت الراقصة المصرية تسجيلاً من كواليس تسجيل الأدعية وشوَّقت جماهيرها لمفاجأة جديدة.

ولاقى هذا الإعلان اعتراضاً كبيراً من بعض الأسماء في الوسط الفني والإعلامي بسبب الصورة المأخوذة عنها وصورها العارية والجريئة في الإعلام وصفحاتها الخاصة.

 الأمر الذي أغضب المصري التي قررت الردّ على منتقديها من خلال صفحتها الخاصة على إنستغرام حيث نشرت صورة لها وعلّقت عليها قائلة: "الناس اللي زعلانة وبتحزق أوي في نفسها عشان هعمل أدعية دينية في رمضان.. وبتقول إني منافقة.. وإزاي هطلع بأدعية وفي نفس الوقت بطلع بالبرجين".

وأضافت: "أحب أقولكم إني فعلاً هعيش حياتي عادي ببرجين أو أي حاجة أنا عايزة أعملها.. وفي نفس الوقت هعمل أدعية زي ما أنا عايزة.. واللي أخد صك احتكار الدين له يطلع يوريهولي".

وأكملت: "أنا أبقى منافقة صحيح لو طلعت بوجه قدام الناس وبوجه آخر من وراهم.. لكن أنا واضحة وصريحة وبطلع بكل وجه يخطر على بالي قدام الناس مش عاملة شيخة قدام الناس ومن وراهم خرباها". واردفت الراقصة المصربة: "لا أنا ياعم أنت وهو خرباها قدامكم ومن وراكم ولا تزعلوا.. كل واحد بقي يخليه في نفسه.. وربنا اللي هيحاسبني مش حضراتكم.. بس خلاص.. واللي أنا عايزاه هعمله.. واللي يعمل زينا نقوله ياعمنا".



إظهار التعليقات

يلفت موقع النهار الإلكتروني إلى أنّه ليس مسؤولًا عن التعليقات التي ترده ويأمل من القرّاء الكرام الحفاظ على احترام الأصول واللياقات في التعبير.